1 buçuk milyon tüketici, müşteri deneyiminin lider markalarını belirledi
1 buçuk milyon tüketici, müşteri deneyiminin lider markalarını belirledi
1 buçuk milyon tüketici, müşteri deneyiminin lider markalarını belirledi
Haber Giriş Tarihi: 18.02.2025 11:13
Haber Güncellenme Tarihi: 18.02.2025 11:13
Kaynak:
Hibya
İSTANBUL, (DHA)- ŞİKAYETVAR’IN müşteri deneyimi, şikayet yönetimindeki uzmanlığı ve 1 buçuk milyon tüketicinin geri bildirimiyle belirlenen A.C.E. Awards, İstanbul’da düzenlenen törenle sektör liderlerini ödüllendirdi. Bu yıl 10’uncu kez düzenlenen törende ‘mükemmel müşteri deneyimi’ yaşatan 59 sektörden 100 marka ödüllerine kavuştu. Şikayetvar tarafından düzenlenen Achievement in Customer Excellence (A.C.E.) Awards, dün İstanbul’da düzenlenen ödül töreniyle kazananlarını ağırladı. 1 buçuk milyon müşteri geri bildirimiyle oluşturulan metodolojisiyle öne çıkan ödül töreninde, başarılı markaların müşteri deneyimi alanındaki liderlikleri ödüllendirildi.Üst düzey isimlerin katıldığı törende, 59 sektörden 100 marka Diamond, Gold ve Silver olmak üzere 3 farklı kategoride ödüllendirildi. BEREKETOĞLU: A.C.E. AWARDS’TA KAZANANLAR SADECE SORUN ÇÖZMEDİ, GÜVEN İNŞA ETTİÖdül töreninde açıklamada bulunan Şikayetvar CMO'su Sezin Bereketoğlu şunları söyledi:"Müşteri memnuniyeti, markalar için sürdürülebilir başarının temel dinamiğini oluşturur. Şikayetvar olarak dünyada benzeri olmayan iş modeline sahibiz. 24 yıllık tecrübemizle sadece markalarla tüketiciler arasında köprü görevi üstlenmiyoruz aynı zamanda veri analitiği ve içgörü geliştirme stratejimizle kusursuz müşteri deneyimi sunan markaları A.C.E. Awards’ta onurlandırıyoruz. Bu ödül, kusursuz müşteri deneyimini odağına alan ve rekabetin yoğun olduğu pazarda fark yaratan markaların zirvedeki yerini belirliyor. Ödül alan markalar sadece müşterilerini memnun etmekle kalmadı, markalar sürdürülebilir büyüme, daha fazla kar ve güçlü bir pazar konumu elde ettiler. A.C.E. Awards, bu başarıya ulaşmanın ne denli emek ve adanmışlık gerektirdiğinin en somut kanıtı.”Bereketoğlu, “Bu başarının temelinde ise büyük bir özveriyle çalışan marka temsilcileri bulunuyor. Onlar, sorunları çözmekle kalmayıp markalarının itibarını ve gelecekteki müşteri bağlılığını da inşa eden görünmeyen kahramanlar. Şikayetvar olarak, 13 milyon bireysel üyemiz ve aylık 30 milyon ziyaretçimizle, markalar ve tüketiciler arasında güvene dayalı bir çözüm platformu olmaya devam ediyoruz. Burada ödül alan markalar, yalnızca bugünün değil, yarının müşteri liderleri olacaklarının işaretini veriyor. Tüm kazananları yürekten kutluyoruz" dedi. ARAŞTIRMANIN METOLOJİSİA.C.E. Awards ödülleri, 1 buçuk milyon anket ile hem nicel (kantitatif) hem de nitel (kalitatif) analizler birleştirilerek müşteri şikayetlerini ve geri bildirimlerini derinlemesine incelemesi sonucunda verilir. Bu birleştiren karma araştırma metodolojisi (mixed-methods approach), müşteri memnuniyetini en kapsamlı şekilde değerlendirmek için kullanılır. Şikayetvar 10’uncu A.C.E. Awards’ta ödül alan markalar ve dereceleri şöyle sıralandı:Otomotiv A Segment Renault (Diamond)Ford (Gold) Otomotiv B Segment Dacia (Diamond)Chery (Gold)Kia (Silver) Otomotiv PremiumBMV (Diamond) Tasarruf Finansman Şirketleri (Ev)Eminevim (Diamond)Fuzul Ev (Gold)Katılımevim (Silver) Tasarruf Finansman Şirketleri (Otomobil)Eminotomotiv (Diamond) Beyaz Eşya Arçelik (Diamond) KargoYurtiçi Kargo (Diamond)MNG Kargo (Gold) Beyaz EşyaBeko (Gold) Yemek KartlarıMultinet (Diamond) Kamu Bankacılığı Ziraat Bankası (Diamond) İletişim (GSM)Vodafone (Diamond) E-ticaret Yazılım Altyapıikas (Diamond) Televizyon Ses ve Görüntü Sistemleri Arçelik (Diamond)Beko (Gold)Grundig (Silver) Bankacılık A SegmentQNB Türkiye (Diamond) Bankacılık B Segment Odeabank (Diamond) LojistikHoroz Lojistik (Diamond) Kargo E-TicaretHepsiJET (Diamond) Elektronik Para Uygulamalarıininal (Diamond) Ödeme Sistemleri PayTR (Gold)Ödeme Sistemleri PayFix (Silver) İnternet Servis SağlayıcılarKablonet (Diamond)Vodafone Net (Gold) Dijital Platform Kablo TV (Diamond) Pazar Yeri Siteleri A Segment Hepsiburada (Diamond)Pazar Yeri Siteleri B Segment idefıx (Diamond) Teknoloji Mağaza ZinciriTeknosa (Diamond) Kozmetik Mağaza ZinciriWatsons (Diamond) Elementer Sigorta A Segment Aksigorta (Diamond) Ray Sigorta (Gold) Anadolu Sigorta (Silver) Elementer Sigorta B Ethica Sigorta (Diamond) Emeklilik ve Hayat SigortaBNP Paribas Cardif Emeklilik (Diamond) MetLife Emeklilik ve Hayat (Gold) Akaryakıt BP Petrolleri (Diamond) AnkastreSimfer (Diamond) Ayakkabı Mağaza ZinciriFLO Ayakkabı (Diamond) Bisiklet-Scooter Kiralama Martı (Diamond)Bilet Siteleri Obilet (Diamond) Bebek MamasıEvolvia (Diamond) Digital Yayıncılık EXXEN (Diamond) Enerji DağıtımTREDAŞ (Diamond) YEDAŞ (Gold) Enerji Perakende Zorlu Enerji (Diamond) Depsaş Enerji (Gold) Elektrikli Ev-Mutfak Aletleri Stilevs Küçük Ev Aletleri (Diamond) Giyim Markaları C SegmentDeFacto (Diamond)Mavi (Gold) Güvenlik Sistemleri Kale Alarm (Diamond) Marketler Zinciri CarrefourSA (Diamond) Mobilya Mağaza Zinciri B SegmentKilim Mobilya (Diamond) Konfor Mobilya (Gold) Network Satış MarkalarıHomm Bitkisel Ürünler (Diamond) VitrifiyeCreavit (Diamond) Yatak Marka Mağazaİşbir Yatak (Diamond) Yurt Dışı Lojistik Entegrasyon Shipentegra (Diamond) Şarj istasyonlarıZes Şarj İstasyonları (Diamond) KlimaGree Klima (Diamond) Cep TelefonuTecno (Diamond) Fast Casual RestoranTavuk Dünyası (Diamond) Fast Casual RestoranBaydöner (Gold) Fast Food ZinciriDomino's Pizza (Diamond) Gayrimenkul Danışmanlık RE/MAX (Diamond) Kripto- Sanal Para Borsası A SegmentBitexen (Diamond) Kripto- Sanal Para Borsası B SegmentBitlo (Diamond)icrypex (Gold)Bitci (Silver) Online İkinci El Otomobil Vavacars (Diamond) Oto KiralamaSIXT (Diamond)NovaCar (Gold)
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
1 buçuk milyon tüketici, müşteri deneyiminin lider markalarını belirledi
1 buçuk milyon tüketici, müşteri deneyiminin lider markalarını belirledi
İSTANBUL, (DHA)- ŞİKAYETVAR’IN müşteri deneyimi, şikayet yönetimindeki uzmanlığı ve 1 buçuk milyon tüketicinin geri bildirimiyle belirlenen A.C.E. Awards, İstanbul’da düzenlenen törenle sektör liderlerini ödüllendirdi. Bu yıl 10’uncu kez düzenlenen törende ‘mükemmel müşteri deneyimi’ yaşatan 59 sektörden 100 marka ödüllerine kavuştu. Şikayetvar tarafından düzenlenen Achievement in Customer Excellence (A.C.E.) Awards, dün İstanbul’da düzenlenen ödül töreniyle kazananlarını ağırladı. 1 buçuk milyon müşteri geri bildirimiyle oluşturulan metodolojisiyle öne çıkan ödül töreninde, başarılı markaların müşteri deneyimi alanındaki liderlikleri ödüllendirildi.Üst düzey isimlerin katıldığı törende, 59 sektörden 100 marka Diamond, Gold ve Silver olmak üzere 3 farklı kategoride ödüllendirildi. BEREKETOĞLU: A.C.E. AWARDS’TA KAZANANLAR SADECE SORUN ÇÖZMEDİ, GÜVEN İNŞA ETTİÖdül töreninde açıklamada bulunan Şikayetvar CMO'su Sezin Bereketoğlu şunları söyledi:"Müşteri memnuniyeti, markalar için sürdürülebilir başarının temel dinamiğini oluşturur. Şikayetvar olarak dünyada benzeri olmayan iş modeline sahibiz. 24 yıllık tecrübemizle sadece markalarla tüketiciler arasında köprü görevi üstlenmiyoruz aynı zamanda veri analitiği ve içgörü geliştirme stratejimizle kusursuz müşteri deneyimi sunan markaları A.C.E. Awards’ta onurlandırıyoruz. Bu ödül, kusursuz müşteri deneyimini odağına alan ve rekabetin yoğun olduğu pazarda fark yaratan markaların zirvedeki yerini belirliyor. Ödül alan markalar sadece müşterilerini memnun etmekle kalmadı, markalar sürdürülebilir büyüme, daha fazla kar ve güçlü bir pazar konumu elde ettiler. A.C.E. Awards, bu başarıya ulaşmanın ne denli emek ve adanmışlık gerektirdiğinin en somut kanıtı.”Bereketoğlu, “Bu başarının temelinde ise büyük bir özveriyle çalışan marka temsilcileri bulunuyor. Onlar, sorunları çözmekle kalmayıp markalarının itibarını ve gelecekteki müşteri bağlılığını da inşa eden görünmeyen kahramanlar. Şikayetvar olarak, 13 milyon bireysel üyemiz ve aylık 30 milyon ziyaretçimizle, markalar ve tüketiciler arasında güvene dayalı bir çözüm platformu olmaya devam ediyoruz. Burada ödül alan markalar, yalnızca bugünün değil, yarının müşteri liderleri olacaklarının işaretini veriyor. Tüm kazananları yürekten kutluyoruz" dedi. ARAŞTIRMANIN METOLOJİSİA.C.E. Awards ödülleri, 1 buçuk milyon anket ile hem nicel (kantitatif) hem de nitel (kalitatif) analizler birleştirilerek müşteri şikayetlerini ve geri bildirimlerini derinlemesine incelemesi sonucunda verilir. Bu birleştiren karma araştırma metodolojisi (mixed-methods approach), müşteri memnuniyetini en kapsamlı şekilde değerlendirmek için kullanılır. Şikayetvar 10’uncu A.C.E. Awards’ta ödül alan markalar ve dereceleri şöyle sıralandı:Otomotiv A Segment Renault (Diamond)Ford (Gold) Otomotiv B Segment Dacia (Diamond)Chery (Gold)Kia (Silver) Otomotiv PremiumBMV (Diamond) Tasarruf Finansman Şirketleri (Ev)Eminevim (Diamond)Fuzul Ev (Gold)Katılımevim (Silver) Tasarruf Finansman Şirketleri (Otomobil)Eminotomotiv (Diamond) Beyaz Eşya Arçelik (Diamond) KargoYurtiçi Kargo (Diamond)MNG Kargo (Gold) Beyaz EşyaBeko (Gold) Yemek KartlarıMultinet (Diamond) Kamu Bankacılığı Ziraat Bankası (Diamond) İletişim (GSM)Vodafone (Diamond) E-ticaret Yazılım Altyapıikas (Diamond) Televizyon Ses ve Görüntü Sistemleri Arçelik (Diamond)Beko (Gold)Grundig (Silver) Bankacılık A SegmentQNB Türkiye (Diamond) Bankacılık B Segment Odeabank (Diamond) LojistikHoroz Lojistik (Diamond) Kargo E-TicaretHepsiJET (Diamond) Elektronik Para Uygulamalarıininal (Diamond) Ödeme Sistemleri PayTR (Gold)Ödeme Sistemleri PayFix (Silver) İnternet Servis SağlayıcılarKablonet (Diamond)Vodafone Net (Gold) Dijital Platform Kablo TV (Diamond) Pazar Yeri Siteleri A Segment Hepsiburada (Diamond)Pazar Yeri Siteleri B Segment idefıx (Diamond) Teknoloji Mağaza ZinciriTeknosa (Diamond) Kozmetik Mağaza ZinciriWatsons (Diamond) Elementer Sigorta A Segment Aksigorta (Diamond) Ray Sigorta (Gold) Anadolu Sigorta (Silver) Elementer Sigorta B Ethica Sigorta (Diamond) Emeklilik ve Hayat SigortaBNP Paribas Cardif Emeklilik (Diamond) MetLife Emeklilik ve Hayat (Gold) Akaryakıt BP Petrolleri (Diamond) AnkastreSimfer (Diamond) Ayakkabı Mağaza ZinciriFLO Ayakkabı (Diamond) Bisiklet-Scooter Kiralama Martı (Diamond)Bilet Siteleri Obilet (Diamond) Bebek MamasıEvolvia (Diamond) Digital Yayıncılık EXXEN (Diamond) Enerji DağıtımTREDAŞ (Diamond) YEDAŞ (Gold) Enerji Perakende Zorlu Enerji (Diamond) Depsaş Enerji (Gold) Elektrikli Ev-Mutfak Aletleri Stilevs Küçük Ev Aletleri (Diamond) Giyim Markaları C SegmentDeFacto (Diamond)Mavi (Gold) Güvenlik Sistemleri Kale Alarm (Diamond) Marketler Zinciri CarrefourSA (Diamond) Mobilya Mağaza Zinciri B SegmentKilim Mobilya (Diamond) Konfor Mobilya (Gold) Network Satış MarkalarıHomm Bitkisel Ürünler (Diamond) VitrifiyeCreavit (Diamond) Yatak Marka Mağazaİşbir Yatak (Diamond) Yurt Dışı Lojistik Entegrasyon Shipentegra (Diamond) Şarj istasyonlarıZes Şarj İstasyonları (Diamond) KlimaGree Klima (Diamond) Cep TelefonuTecno (Diamond) Fast Casual RestoranTavuk Dünyası (Diamond) Fast Casual RestoranBaydöner (Gold) Fast Food ZinciriDomino's Pizza (Diamond) Gayrimenkul Danışmanlık RE/MAX (Diamond) Kripto- Sanal Para Borsası A SegmentBitexen (Diamond) Kripto- Sanal Para Borsası B SegmentBitlo (Diamond)icrypex (Gold)Bitci (Silver) Online İkinci El Otomobil Vavacars (Diamond) Oto KiralamaSIXT (Diamond)NovaCar (Gold)
Kaynak: Hibya
En Çok Okunan Haberler