İSTANBUL,(DHA)- VODAFONE, Türkiye’deki şirketlerin ekip başarısını ödüllendiren The Hammers Awards’ta 9 ödül birden aldı. ‘FreeZone’da Yaşa Takılanlar’ ve ‘Beklenmedik İş Görüşmesi’ projeleri 3 farklı kategoride Altın madalya alırken; ‘Bu Atıklar Kod Yazıyor’, ‘Yapay Zeka Yıldızları’, ‘Dijital Benim İşim’, ‘blackeveryday’ ve ‘Vodafone Business ile İşinizi Büyütmek Mümkün’ projeleri 6 farklı kategoride Bronz madalyaya layık görüldü. 'FreeZone’da Yaşa Takılanlar’ projesi ‘Genç İletişiminde En İyi Ekip’ kategorisinde, Vodafone çalışma kültürünün ve çalışanlara sunulan imkanların tanıtıldığı ‘Beklenmedik İş Görüşmesi’ projesi ise ‘Etkileşimde Fark Yaratanlar’ ve ‘Genç Yetenek İletişimi’ kategorilerinde Altın madalya alırken; elektronik atıkların geri dönüşümünü teşvik etmek amacıyla başlatılan ‘Bu Atıklar Kod Yazıyor’ projesi ‘Sürdürülebilir Dünyayı En İyi Destekleyen Ekip’ ve ‘Geri Dönüşüm ve İsrafla Mücadele Alanında En İyi Ekip’ kategorilerinde, gençlere yapay zeka eğitimleri verilmesinin hedeflendiği ‘Yapay Zeka Yıldızları’ projesi ‘Nitelikli Eğitimi ve Gençleri En İyi Destekleyen Ekip’ kategorisinde, kadınlara dijital eğitimlerin verildiği ‘Dijital Benim İşim’ projesi ‘Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Alanında En İyi Ekip’ kategorisinde, kadına yönelik şiddetle mücadele amacıyla geliştirilen Kırmızı Işık uygulamasının tanıtıldığı ‘blackeveryday’ projesi ‘Sürdürülebilir Başarı Ekibi’ kategorisinde, KOBİ’lere yönelik teknoloji çözümlerinin tanıtıldığı ‘Vodafone Business ile İşinizi Büyütmek Mümkün’ projesi ise ‘Online Medya Satın Almada En İyi Ekip’ kategorisinde Bronz madalya aldı. 22 TONU AŞKIN E-ATIK GERİ DÖNÜŞTÜRÜLDÜ Şirketten yapılan açıklamaya göre; Vodafone Türkiye Sürdürülebilirlik Ekibi tarafından elektronik atıkların geri dönüşümünü teşvik etmek için 2019’da başlatılan ‘Bu Atıklar Kod Yazıyor’ projesiyle, elektronik atıkların artı değere dönüştürülmesi, böylece hem sosyal hem de çevresel etki yaratılması hedefleniyor. Proje kapsamında, Vodafone çalışanlarının, iş ortaklarının çalışanlarının ve müşterilerinin evlerinden getirdiği e-atıklar toplanıyor ve bu atıkların geri dönüştürülmesi sağlanıyor. Geri dönüşümden elde edilen ekonomik gelirle de okullara kodlama sınıfı kuruluyor. Bugüne kadar 53 iş ortağının katkısıyla 22 tonu aşkın e-atık geri dönüştürüldü. Farklı illerde açılan 10 kodlama sınıfında 10 bini aşkın çocuğun dijital araçlara erişimi sağlandı. İLK YILDA HEDEF 35 BİN ÖĞRENCİYE ULAŞMAK ‘Yapay Zeka Yıldızları’ projesinin ilk yılında toplam 35 bin öğrenciye ulaşılması hedeflendiğini belirten şirket, 11-14 yaş arası ortaokul ve 14-18 yaş arası lise öğrencilerinin yapay zeka ile buluşmasını sağlayacak. Bu öğrenciler, yapay zeka konusunda çeşitli araçlarla içerik, pilot tasarımlar, prototipler üretebilecek. Genç gönüllüler ve öğretmenlerin yönetiminde gerçekleştirilecek eğitimlerle yapay zekayı kapsamlı bir şekilde öğrenecek ve kendi projelerini geliştirebilecekler. 20 İLDE 35 BİNE YAKIN KADINA DİJİTAL EĞİTİM VERİLDİ Vodafone Vakfı ve Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen ‘Dijital Benim İşim’ projesiyle, kadınların dijital dünyayla tanışması, dijital okuryazarlık becerileri kazanması, sosyal hayatta güçlendirilmesi ve potansiyel dijital iş olanaklarıyla buluşturulması hedefleniyor. Şirket proje kapsamında kadınlara 30 saatlik Dijital Okuryazarlık ve 44 saatlik Dijital Pazarlama eğitimlerinin verildiğini ve bugüne kadar 20 ilde 35 bine yakın kadın kursiyere ulaşıldığını açıkladı. Deprem felaketinin ardından Adıyaman, Hatay ve Kahramanmaraş’ta özellikle konteyner kentlerde yaşayan kadınlara yönelik olmak üzere bir eğitim içeriği daha hazırlandığını bildiren şirket, Dijital Dünyaya Giriş Semineri ile 8 bini aşkın kadına hem temel dijital farkındalık eğitimleri verildiğini ifade etti. KIRMIZI IŞIK UYGULAMASI 379 BİN KEZ İNDİRİLDİ Kadına yönelik şiddetle mücadele amacıyla geliştirilen Kırmızı Işık uygulaması ise, şiddete maruz kalındığı anlarda kolluk kuvvetleri ya da yakınlarına kolaylıkla haber verebilmesini sağlıyor. Bu uygulamayla, mağdura yönelik ilk yardımın daha hızlı ve kolay ulaştırılması ve bu sayede önleyici bir etki yaratılması hedefleniyor. Kırmızı Işık uygulamasında acil durumlarda ulaşılması istenen 3 kişi tek tuşla kaydedilebiliyor. Uygulama, bugüne kadar 379 bin kez indirildi ve aylık ortalama bin aktif kullanıcı sayısına ulaştı. BİRÇOK ÇALIŞMA ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ Vodafone’un ‘FreeZone’da Yaşa Takılanlar’ sloganıyla duyurduğu kampanya kapsamında, gençlere en popüler sosyal medya ve oyun uygulamalarında geçerli güçlü internet hediyesinden en çok tercih ettiği markalarda indirimlere kadar pek çok fayda sunuluyor. Ayrıca, şirketin ‘Link at’ platformuyla arkadaşını veya yakınını FreeZone’a getiren gençler 300 TL nakit kazanıyor. Diğer yandan, işveren markası stratejisini ve çalışanlarına sunduğu imkanları tanıtmak amacıyla hazırladığı, ‘Vodafone’da çalışmak güzel iş’ mesajı verilen videoda Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy ile şirketin reklam yüzü Aras Bulut İynemli rol aldı. Vodafone Business’ın KOBİ’ler için sunduğu Akıllı Fabrika ve Bulut Altyapısı gibi çözümlerin tanıtıldığı proje de ödüle layık görülen çalışmalar arasında yer aldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Vodafone’a The Hammers Awards’ta 9 ödül birden
Vodafone’a The Hammers Awards’ta 9 ödül birden
İSTANBUL,(DHA)- VODAFONE, Türkiye’deki şirketlerin ekip başarısını ödüllendiren The Hammers Awards’ta 9 ödül birden aldı. ‘FreeZone’da Yaşa Takılanlar’ ve ‘Beklenmedik İş Görüşmesi’ projeleri 3 farklı kategoride Altın madalya alırken; ‘Bu Atıklar Kod Yazıyor’, ‘Yapay Zeka Yıldızları’, ‘Dijital Benim İşim’, ‘blackeveryday’ ve ‘Vodafone Business ile İşinizi Büyütmek Mümkün’ projeleri 6 farklı kategoride Bronz madalyaya layık görüldü. 'FreeZone’da Yaşa Takılanlar’ projesi ‘Genç İletişiminde En İyi Ekip’ kategorisinde, Vodafone çalışma kültürünün ve çalışanlara sunulan imkanların tanıtıldığı ‘Beklenmedik İş Görüşmesi’ projesi ise ‘Etkileşimde Fark Yaratanlar’ ve ‘Genç Yetenek İletişimi’ kategorilerinde Altın madalya alırken; elektronik atıkların geri dönüşümünü teşvik etmek amacıyla başlatılan ‘Bu Atıklar Kod Yazıyor’ projesi ‘Sürdürülebilir Dünyayı En İyi Destekleyen Ekip’ ve ‘Geri Dönüşüm ve İsrafla Mücadele Alanında En İyi Ekip’ kategorilerinde, gençlere yapay zeka eğitimleri verilmesinin hedeflendiği ‘Yapay Zeka Yıldızları’ projesi ‘Nitelikli Eğitimi ve Gençleri En İyi Destekleyen Ekip’ kategorisinde, kadınlara dijital eğitimlerin verildiği ‘Dijital Benim İşim’ projesi ‘Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Alanında En İyi Ekip’ kategorisinde, kadına yönelik şiddetle mücadele amacıyla geliştirilen Kırmızı Işık uygulamasının tanıtıldığı ‘blackeveryday’ projesi ‘Sürdürülebilir Başarı Ekibi’ kategorisinde, KOBİ’lere yönelik teknoloji çözümlerinin tanıtıldığı ‘Vodafone Business ile İşinizi Büyütmek Mümkün’ projesi ise ‘Online Medya Satın Almada En İyi Ekip’ kategorisinde Bronz madalya aldı. 22 TONU AŞKIN E-ATIK GERİ DÖNÜŞTÜRÜLDÜ Şirketten yapılan açıklamaya göre; Vodafone Türkiye Sürdürülebilirlik Ekibi tarafından elektronik atıkların geri dönüşümünü teşvik etmek için 2019’da başlatılan ‘Bu Atıklar Kod Yazıyor’ projesiyle, elektronik atıkların artı değere dönüştürülmesi, böylece hem sosyal hem de çevresel etki yaratılması hedefleniyor. Proje kapsamında, Vodafone çalışanlarının, iş ortaklarının çalışanlarının ve müşterilerinin evlerinden getirdiği e-atıklar toplanıyor ve bu atıkların geri dönüştürülmesi sağlanıyor. Geri dönüşümden elde edilen ekonomik gelirle de okullara kodlama sınıfı kuruluyor. Bugüne kadar 53 iş ortağının katkısıyla 22 tonu aşkın e-atık geri dönüştürüldü. Farklı illerde açılan 10 kodlama sınıfında 10 bini aşkın çocuğun dijital araçlara erişimi sağlandı. İLK YILDA HEDEF 35 BİN ÖĞRENCİYE ULAŞMAK ‘Yapay Zeka Yıldızları’ projesinin ilk yılında toplam 35 bin öğrenciye ulaşılması hedeflendiğini belirten şirket, 11-14 yaş arası ortaokul ve 14-18 yaş arası lise öğrencilerinin yapay zeka ile buluşmasını sağlayacak. Bu öğrenciler, yapay zeka konusunda çeşitli araçlarla içerik, pilot tasarımlar, prototipler üretebilecek. Genç gönüllüler ve öğretmenlerin yönetiminde gerçekleştirilecek eğitimlerle yapay zekayı kapsamlı bir şekilde öğrenecek ve kendi projelerini geliştirebilecekler. 20 İLDE 35 BİNE YAKIN KADINA DİJİTAL EĞİTİM VERİLDİ Vodafone Vakfı ve Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen ‘Dijital Benim İşim’ projesiyle, kadınların dijital dünyayla tanışması, dijital okuryazarlık becerileri kazanması, sosyal hayatta güçlendirilmesi ve potansiyel dijital iş olanaklarıyla buluşturulması hedefleniyor. Şirket proje kapsamında kadınlara 30 saatlik Dijital Okuryazarlık ve 44 saatlik Dijital Pazarlama eğitimlerinin verildiğini ve bugüne kadar 20 ilde 35 bine yakın kadın kursiyere ulaşıldığını açıkladı. Deprem felaketinin ardından Adıyaman, Hatay ve Kahramanmaraş’ta özellikle konteyner kentlerde yaşayan kadınlara yönelik olmak üzere bir eğitim içeriği daha hazırlandığını bildiren şirket, Dijital Dünyaya Giriş Semineri ile 8 bini aşkın kadına hem temel dijital farkındalık eğitimleri verildiğini ifade etti. KIRMIZI IŞIK UYGULAMASI 379 BİN KEZ İNDİRİLDİ Kadına yönelik şiddetle mücadele amacıyla geliştirilen Kırmızı Işık uygulaması ise, şiddete maruz kalındığı anlarda kolluk kuvvetleri ya da yakınlarına kolaylıkla haber verebilmesini sağlıyor. Bu uygulamayla, mağdura yönelik ilk yardımın daha hızlı ve kolay ulaştırılması ve bu sayede önleyici bir etki yaratılması hedefleniyor. Kırmızı Işık uygulamasında acil durumlarda ulaşılması istenen 3 kişi tek tuşla kaydedilebiliyor. Uygulama, bugüne kadar 379 bin kez indirildi ve aylık ortalama bin aktif kullanıcı sayısına ulaştı. BİRÇOK ÇALIŞMA ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ Vodafone’un ‘FreeZone’da Yaşa Takılanlar’ sloganıyla duyurduğu kampanya kapsamında, gençlere en popüler sosyal medya ve oyun uygulamalarında geçerli güçlü internet hediyesinden en çok tercih ettiği markalarda indirimlere kadar pek çok fayda sunuluyor. Ayrıca, şirketin ‘Link at’ platformuyla arkadaşını veya yakınını FreeZone’a getiren gençler 300 TL nakit kazanıyor. Diğer yandan, işveren markası stratejisini ve çalışanlarına sunduğu imkanları tanıtmak amacıyla hazırladığı, ‘Vodafone’da çalışmak güzel iş’ mesajı verilen videoda Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy ile şirketin reklam yüzü Aras Bulut İynemli rol aldı. Vodafone Business’ın KOBİ’ler için sunduğu Akıllı Fabrika ve Bulut Altyapısı gibi çözümlerin tanıtıldığı proje de ödüle layık görülen çalışmalar arasında yer aldı.
En Çok Okunan Haberler